Gyakran ismételt kérdések:
A Cleverfishing webáruházunkon keresztül számos új emberrel kerülünk kapcsolatba. Nem meglepő módon, rengeteg kérdés merül fel az új vásárlókban mind a megrendeléssel, szállítással, vagy fizetéssel kapcsolatban. Éppen ezért, a jövőbeni vásárlási folyamatok támogatása érdekében górcső alá vesszük a leggyakrabban felmerült kérdéseket.
Amennyiben mégsem talál a kérdésére választ, forduljon hozzánk bizalommal elérhetőségeink bármelyikén.
Kell-e regisztrálnom, ha rendelni szeretnék?
Természetesen nem, ez csupán egy választható opció, de érdemes, mivel a regisztráció leegyszerűsíti a későbbiekben történő rendeléseket, ezenkívül fiókján keresztül értesülhet a legfrissebb akcióinkról és híreinkről.
Mire érdemes figyelnem a regisztráció/rendelés során?
A gördülékeny kiszállítás érdekében kérjük adatait pontosan adja meg.
Hogyan fizessem ki a rendelésemet?
A futárnál készpénzben vagy bankkártyával tudja teljesíteni a fizetést.
Milyen módon és mikor kapom meg a csomagomat?
A csomagokat a GLS Futárszolgálat szállítja el Önhöz általában 1-3 munkanapon belül, reggel 8 és délután 5 között. Ennél pontosabbat sajnos nem tudunk mondani, hiszen az érkezése az aznapi útvonalától függ.
Felveszi velem a futár a kapcsolatot?
Természetesen igen, a futár minden esetben értesíti Önt telefonon a kiszállítás előtt.
Meddig tudom módosítani a rendelésemet?
Amennyiben még nem adtuk át a futárszolgálatnak, akkor tudunk módosítani a csomagján. Általában ezt délután háromig tudjuk megvalósítani, de minél korábban értesít minket, annál könnyebben tudjuk módosítani a rendelését.
Hogyan tudom módosítani rendelésemet?
Kérjük írjon egy e-mailt a cleverfishinginfo@gmail.com címünkre. Ezzel meggyorsíthatja a munkánkat és az esetleges tévedéseket is minimalizálhatja.
Kifelejtettem a rendelésemből valamit, mit tegyek?
Kérjük írjon egy e-mailt a cleverfishinginfo@gmail.com címünkre, amiben adja meg a rendelésazonosítót, valamint hogy melyik terméket szeretné még rendeléséhez hozzáadni. Ha még nem adtuk át a futárszolgálatnak, további teendő nincs.
Mi a teendőm, ha sérült/hiányos/nem a kívánt terméket kaptam?
Amennyiben olyan sérülés látható a dobozon, ami valószínűsíti, hogy a termék is megsérülhetett, ne vegye át. A futárszolgálat munkatársával jegyzőkönyvet kell készíteni a sérült csomagról, valamint készítsen néhány fotót és küldje el nekünk.
Hiányos termék vagy nem kívánt termék esetén illetve ha bármilyen rendellenességet tapasztal, egyéb kérdése van, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot a honlapon található elérhetőségeink bármelyikén.
Valóban van-e raktáron a termék?
Amennyiben a termék mellett a raktáron kifejezés szerepel, természetesen igen.
Lemondanám a rendelésem mit tegyek?
Kérjük írjon egy e-mailt a cleverfishinginfo@gmail.com címünkre, amiben adja meg a rendelésazonosítót, valamint írja meg, hogy lemondaná a rendelését. Ha még nem adtuk át a futárszolgálatnak, akkor csak kitöröljük egyszerűen a rendszerből rendelését.